Energi :P

Hello!!

Shit vart kommer all energi ifrån? I morses va jag ju HUR trött som helst haha :P

Åkte in till stan vid 13 tiden och fick handlat 5 st julklappar´:) och 2 svarta kuddar till mej själv ( till soffan ) och lite annat smått och gott :P

Det var jag, lina, emmy och adam som gick på stan. Vi hann även med en fika på pim´s    M Y S!!

När jag kom hem så laga jag mat och sen glömde jag göra tills jobbet i morgon, så får köpa någon sallad på pressbyrån el nått.
sen satte jag i gång..

Nu har jag städat heeela lägenheten och de känns så skönt =) Fixa även fram lite mer julpynt. Resten står i källaren, men orkar nog inte hämta dom i dag haha..

Slagit in julklapparna ja handla i dag =)



Blev till adam, emilia, mamma och två st till stella haha :)

Nu är mamma klar
Pappa är klar
brorsan är klar
adam är klar
emilia nästan klar

Sen har jag till svägerskan kvar och sen till simon och filip, har handlat lite till pojkarna men ska handla mer :P

sen har ju 3 st andra kvar oxå..
Ja jösses haha :D

Man byter ju bara pengar.. Men känslan att öppna julklappar är lovely :) MEN det bästa är att se alla barn så glada. Julen är faktiskt för dom tycker jag :D

Nä nu ska jag bara plocka undan lite i köket som jag har kvar..

Sen ska jag äntligen slappa i soffan =)
Blir nog någon film och en skål med popcorn :)

Håller på och "Köper hem" skilda världar.. åhh vad jag älskade den serien när den gick på tv =) Men den är så stor och med mitt mobila bredband går de inte så fort hihi..

så blir nog inte att kunna kolla på första säsongen i kväll tyvärr :(

Gillade ni den serien när den gick på tv? :)




Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag håller med dej, Julen är faktiskt för barnen.

Åh, tänk alla gamla serier man såg. Skilda världar var ju en favorit. Rederiet, Tre kronor, Nya Tider... finns ju en del ;P



KRAM PÅ DIG!

2011-12-21 | 00:04:38
URL: http://saandraalicious.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag kollade på Skilda Världar när det var, men jag minns inte så mycket just nu mer än namnen på huvudpersonerna :)

Pöss

2011-12-28 | 20:04:55
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: