Graffiti

Hejsvejs..

sitter o soffan o kikar lite på facebook.. Funderar på om ja orkar resa på mej snart och hoppa in i dsuchen..
va och sola i dag med.. Så behöver en dusch nu haha..

Jobbat 09.50-17.00.. sen efter gick jag och kika på stan..

handla 4 julklappar till i dag :P Var av en var min, önska mig en ny svart BH och den ska jag få av mamma i julklapp, men köpte den själv haha..

så nu har jag bara 3 st kvar =) De ska fixas i morgon hihi..

Handla  även ett nytt linne på Gina Tricot och sen lite annat smått och gott till mej..

Bla annat naglack.. och jag köpte graffiti naglack nu, tycker det e så tufft :)

Mina naglar :D



sen efter jag hade shoppat klart så kila jag som sagt och sola *skönt* Äntligen börjar man få lite färg.. Tror dock inte ja hinner sola mer nu innan jul..
I morgon slutar jag 18 och då kommer mamma o pappa o hämtar mig så ska vi åka o handla de sista julklapparna..

sen på fredag slutar jag oxå 18 och kl 20 börjar bingolotto ( har köpt 2 lotter nu haha ) och vi ska ju ha uppesittarkväll hos helen =) Så hinner inte då heller.. Sen är de julafton.
Men huvudasaken är att jag hann 2 ggr iallafall haha..

Nä ska ringa mamma snart oxå, så bäst att hoppa in i duschen..

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: