Ledig

Godmorgon.

Fy fasen jag somna på soffan mellan 20.00 och typ 22.15 i går. Jag va sååå trött så gick inte hålla uppe ögonen.
så tror ni jag kunde somna sen el?? ÖÖÖ nä.. jag somna nog runt 04 i natt. Jag vet att jag får skylla mej själv. Men så kan de va ibland :P Och jag e ju faktiskt ledig i dag så :)

Låg o kolla på en film i natt, vilken de va ser ni i inlägget under :P


Tänkte jag skulle dra hur helgen var haha.. I know i dag är de torsdag och jag skulle skriva i måndags.
Men har inte orkat blogga.

Julboret hade vi på olary´s.. och jag får väl säga att jag inte tyckte de va någon höjdare.
Aså köpa köttbullar och en jansson som va som potatismos.. Nä de va inget för MIG!
Senare så blev de bowling och de va skoj, va ett tag sen man spela nu men jätte roligt =)

Efter så satt vi o drack lite och tjata innan vi tjejer drog ner till stan och gick till bogrens. Jag va typ nykter eftersom jag skulle jobba på söndagen.
så jag tyckte de va helt okey på boggan =)

Jag jobbar och jobbar nu *me like* så har varken orken el lust att sätta mej o blogga när jag kommer hem. För jag e så trött..
och sen är ni kassa på att kommentera så man blir inte så sugen på att skriva då heller faktiskt om jag ska va ärlig :P

I dag är jag ju som sagt ledig och ska iväg med elin sen och träffa micki och hennes nyfödda son =) Tror de va felix han skulle heta :)

sen blir de nog inte så mycket mer i dag, ta hand om hemmet lite. Jobbar nu fre, lörd, sön och måndag så känns som man kan behöva storstäda så man slipper tänka på de när man jobbar varje dag liksom ;)

Mamma kom hem från spanien i söndags. Så i måndags så va hela familjen Hassel samlade och käka middag och hade de mysigt :)

jag fick En limpa cigg, parfym och mascara av mamma :) SÖTO!!!

Nä ska väl äta frukost nu är tanken.

Hörs i kväll *kanske*

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Ibland känner jag inte alls för att blogga. Jag kan ibland bli stressad över att inte bloggat på ett tag. Men som du säger, man blir mer taggad till att skriva när man får kommentarer.



Jag försöker kommentera ibland allafall:)

Kram

2011-12-08 | 14:29:37
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker att vi måste ta en fika snart och babbla ikapp allting! :)

Puss

2011-12-12 | 00:51:02
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: