Man hinner..

mycket när man är ledig märker jag ;)

Åkte ut till mamma runt 13 tiden och då satte jag i gång o baka direkt. Mamma mår inte bra, hon e sjuk =( så jag fixa de själv, men jag kan jag med hihi..

Baka en av mina favvo kakor

MUMS!!



Måste även baka något till uppesittarkvällen som vi har VARJE år alla vi tjejer och det e såå kul :D
Blir väl jag som ger mej på knäcken i år igen hahaha :D

sen hade mamma gjort julköttbullarna, så vi snodde några och hade till middag, med mos och gräddsås *GOTT*
jag packa även in pappas paket så jag hade de gjort och sen har vi myst och pratat.
Mamma och dotter dag är en så underbart!!

Har storstädat hemma, tvättat och nu ska jag strax ta en dusch och sen såg jag att twilight är på tv i kväll så jag kommer nog se sen för 11:e gången el nått nu hihi..

Me :P

Längesen ni fick ego kort va haha..



haha stella har hittat en ny favvo plats :)
I min rosa hink haha SÖTO!!



Nä dax o duscha så jag hinner se twilight hihi :P

Hoppas ni haft en toppen dag

puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Haha..!! Tycker de låter toppen att du fortsätter med knäcken även i år ;-) puss

2011-12-13 | 22:50:53
Postat av: Sandra

Söt du är! <3

2011-12-21 | 00:07:27
URL: http://saandraalicious.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: