Ny dag, Ny vecka

godkväll!!

Förlåt för den dåliga uppdateringen.. MEN har haft annat för mej än och sitta vid datorn och glo ;)

Orkar inget långt inlägg känner jag, utan hur julbordet och allt i lördags var skriver jag i morgon..

Tänkte bara dra snabbt hur dagen varit :P

Har ju varit ledig i dag *skönt* och i morses gick jag o lina bort till djur magazinet och köpte nytt katt foder till våra katter.
Vi väljer ju att ha samma eftersom de ses så pass ofta och äter varandras mat. och nu dela vi på en 10kg säck för 500 kr. Alltså 250 kr var och de tycker jag e bra :D
handla även massa grejer till stella ( KUNDE INTE LÅTA BLI ) hon är ju min bebis ju ;)

Ps: mamma o kristina tjatar på bebis nu, så jag får väl ligga i snart haha.. MEN än så länge nöjer jag mig med stella <3

efter de träffa jag mamma, SOM jag har saknat henne. MIN underbara FINA mamma <3
vi har pratat och pratat :)
fick några presenter oxå men dom visar jag i morgon.

Sen kom resten av fam Hassel och vi käka middag och fika :)

efter så åkte brorsan och filip med mej hem och busa med stella och de va skönt o ha lite egen tid med brorsan.

så dagen har varit PERFEKT!!!

ja jag orkar inte skriva mer så skriver ett i morgon.. eller kommer nog upp en del på kvällen så håll utkik :P

Jobbar 9-19 i morgon så va berdda på ett sent inlägg

puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Bäbis ja :) Det vill ju till att man har någon som man kan fixa bäbis med och sen när man har det så vill det till att man kan få bäbis ;)

Puss på dig!

2011-12-12 | 00:50:22
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: