Onsdag

Godkväll..

Jag ska strax sova tänkte jag, så jag orkar jobba mitt monster pass på 11 timmar i morgon..
Men de ska nog gå bra, eller hur :)

Har inte gått i många knop här hemma sen jag kom hem.. Lagat mat, duschat och sen bara slappat i soffan.
Skönt att lägenheten är städad så man inte behöver tänka på de :P

I morgon jobbar jag ju som sagt 09.00-20.00 och de e ju 20% i hela commerce mellan 19-21 så när jag slutar vid 20.00 så ska jag handla en parfym till mej själv..
Fick ju en av mamma nu när hon kom hem från spanien och sen får jag en till i julklapp.. Men denna som jag vill ha är jag helt såld på... så mååste ha den..

med mina 20% och de 20% man får i morgon kväll blir de inte mer än typ 160 kr för en flaska på 30ml.. =)
Ja jag ska KÖPA DEN :)

vilken det är visar jag i morgon ;)

I dag va mamma o handla min brors julklapp till mej, för jag hann ju inte för att jag jobba.. så nu är han klar..

Nu börjar alla sakta men säkert bli  klara =)

Har ju 2 vänner att köpa till oxå, så får se vad jag hittar på :P

Nä vi hörs i morgon kväll

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: