snart är det..

År 2012.. Jaha ska man lära sig och skriva de i ett år nu, och när man precis lärt sig att det FAKTISKT är 2012 ja då är det ännu ett nytt år som kommer.. RIGHT? :P

Hej på er föresten..

Jag sla strax krypa ner i sängen o få min skönhetsömn.. Dock så tror ja inte de hjälper men ;)
Sovit allt från 4-7 timmar hela veckan.. ( aså inte sammanlagt ) men 4 timmar en natt.. 7 timmar en annan osv osv.. Ja ni FATTAR va?

Så tanken var att jag skulle sova ut i morgon, men känner jag mig själv rätt så kommer jag vakna tidigt.
Jag är ju faktiskt ledig.

MEN ska in till stan o fixa de sista innan kvällen i morgon.
Vet inte om ja skrev vad jag ska göra
Men 3 rätters middag blir de iallafall och resten skriver jag på söndag :P

Varit massor på jobbet i dag och det e skoj :) Dock så fick man inte gjort hälften som BEHÖVDES göras.. Som varor och städa butiken. Men kunderna går först och så länge dom är nöjda så e jag nöjd =)
men tror att 99% av skövdes befolkning kommer ha lösögonfransar i morgon :P Det har vi sålt som smör i dag =) FINT DÄ!

Kolla detta kortet




jaha tänker ni? En katt i en handduk??

MEN då ska jag tala om VARFÖR hon ligger i en handduk..

Jag höll på och städa och så skulle jag göra rent toan.. Så fällde upp toasitsen och skulle gå hämta medlet i käket.. PLUMS hör jag då och en katt vid namn stella for ut i hallen..
tänkte va fan va de..

Jo de va stella som fick för sig att bada i toan.. eller ja bada och bada.. men hoppa i iallafall..
S T E L L A då!!!!

Hahahha, men va faktiskt skoj ;)

Annars så händer inte så mycket i mitt tråkiga liv.. Hoppas att 2012 kommer bli MITT år.. De MÅSTE bli mitt år.


Nä dax o sova nu..

Bjuder på en bild på mej från hur jag såg ut på julafton

Puss






" Most of the time, you need to be your own best friend "

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Ja, det är perfekt! Det blir ju så dyrt för vanligt vatten liksom :)

2011-12-31 | 13:25:25
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: