Uppesittarkväll

Hejsvejs!!

Nu är kl efter tolv så det e faktiskt julafton.. MEN känns inte direkt så.. Ingen snö!! Det är plus grader ute!! Sen så vet ja inte, men känns bara inte som julafton.
Men känslan kommer kankse i morgon??

Har iallafall jobbat i dag.. 12.00-18.00 och vi har haft fullt upp. Har inte varit en lugn stund och ja de känns i både kropp och huvud nu kan jag medela.
Men det är kul :D

Såhär såg jag ut när jag åkte till jobbet i morses. ( Nu är man mest sliten haha )



Direkt efter jag slutat satte jag mig på bussen ut till ryd och hem till helen för vår uppesittarkväll..
Tror det e 7:e året vi är inne på nu som vi har uppesittarkväll med bingolotto och massa gott och underbara vänner <3

I dag va de jag, helen, elin D, lina, micki, Elin Y, tess, marie och anna :)
MYS!!!!

Men inga vinster på bingolotton iallafall :( Jo tess vann ny lott tror jag haha, men annars ingen vinst.

Jag ska strax lägga en ansiktsmask och så man känner sig fräsh när man vaknar och försöka sova strax.

I morgon så blir de att fira jul hos min svägerskans mamma. Så vi ska dit runt 16 tiden, men innan dess så jag faktiskt bort till elins esplanad och kolla om ja hittar något att ha på mej.. Har inte hunnit hitta något än och sen fanns de inget fint i stan. Så får hoppas jag hittar både till julafton och juldagen.. *Håller tummarna*

Haha så får hoppas folk håller sig borta där ifrån i morgon så kan kan kika i lugn och ro haha :)

Nä dax o fixa sig för sängen

Hörs i morgon

sweet dreams

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vilket fint kort på dig!!! :)

Pöss

2011-12-28 | 20:05:26
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: