änglar

hejsvejs.

Ännu en dag hemma hos mamma o pappa (blir föööör bortskämd ) hihi..
Näe men kan ju inte göra så mycket själv så lika bra och bli upp passad av föräldrarna :)

Pappa hämta mej förut så vi kunde åka och hämta ut min antibiotika
så som ja skrev så ska jag äta det i 10 dagar och ska äta 6 om dagen.. ganska mycket tycker jag, men bara äta och hoppas på att de snart ska bli bra.

dessa två burkar med 60 tabletter får inte glömmas att tas nu :P



va även hemma hos svägerskan en stund för mamma o pappa skulle handla och jag kan ju inte följa med för min fot orkar inte de.
så va uppe o myste med alla barnen <3

Sen i kväll blev det god middag och jag och mamma har lipat ikapp till sofias änglar!
Vilken program, ja gråter till de jämt.

Nu ska jag strax ta en dusch och det bävar jag för, för det e så jobbigt o stå upp. Men jag måste.
ja mycket gnäll om foten nu haha, men snart ska den va bra och då ska jag suta gnälla ;)

I går va det ju alla <3 dag och i söndags fick jag en liten alla <3 dag present utav mamma..
två lotter och detta handgjorda halsband =)

fiiint va=)


hoppas eran dag varit bra?
Nu blir de dusch och sen soffan. Behöver diska så ska försöka orka de.

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh bortskämd är ju aldrig fel att bli. De önskar man allt att man blev oftare ;-) Se till att käka de där tabletterna nu sp foten blir bra. Kram

2011-02-15 | 22:17:54
Postat av: Elin

Hoppas hoppas hoppas fossingen mår bättre snart!!

2011-02-15 | 22:24:16
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Sandra Lantz

Tittar in en sväng.. :)

2011-02-16 | 00:40:03
URL: http://sodelicous.blogg.se/
Postat av: Sandra Lantz

Det ska jag absolut göra :)

2011-02-16 | 01:01:14
URL: http://sodelicous.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har haft en okay dag :) Pluggar och pluggar och pluggar numera :)

Pöss

2011-02-17 | 00:33:43
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: