Bon Bon mint

gokväll..

sitter o kollar på wallander och bara slappar i soffan.

Har precis målat mina naglar med mitt nya naglack som ja fick från alla jobbarkompisar på åhlens :)
Skulle ta kort i dag men glömde kameran i ryd.

Men fick
- Naglack isadora Bon Bon Mint ( nya vårkollektionen) som vi fick in häromdagen =) jättefint =)
- En ögonskugga isadora också i bon bon mint som passar naglacket ;)
- Ett till naglack i silver från depend
- en ansiktsmask som värmer och rengör =)



här är de nya vårfärgerna =) Nr 3 är den jag fick ;)
syns dåligt kanske men loooove isadoras naglack. Har mera från dessa märken och heelt klart bäst.



sen dom här ögonskuggorna och även här är bon bon mint nr 3. Har inte provat den än ;) Men riktigt fräsh sen när våren kommer =) så den ska nog användas flitigt :)


så jag va meeer än nöjd :)
får min kamera i morgon så ska försöka fota då ;)

sen hade jag o mamma beställt kläder från den franska katalogen, kan inte uttala de haha..
Men blev en blommig klänning ( ha till våren/sommaren)
och en typ t-shirt som ska hänga lite löst över axlen ;)

ja de va väl de haha..

nu sa jag strac föna håret och så.
Borde lägga mej för i morgon ringer kl 06.30 istället för 08.30 som jag e van o gå upp vid.

Efter skolan i morgon så åker jag till brorsan och firar honom. Han fyllde den 3:e men ska firas i morgon,
Blir tacos och massa gottit =) Kan ju inte bli en bättre måndag.
JO att jag får kramas med min sandra i skolan i morgon ;) massa längesen nu :D

Hoppas bara inte halsen blir värre ( den har inte blivit bättre ) och ryggen ska vi inte tala om *buhu*

sov så gott sen babes ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka härliga vårfärger! Menar du klädkatalogen La Redoute?

Hoppas de går bra i skolan idag!

2011-02-07 | 11:44:37
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: