complicated

godmorgon läsare.

hur mår ni denna lördag?
Jag mår bättre =) wihooo.. dock kan ja inte trampa ner foten än men de går åt rätt håll och snart har jag ätit klart första burken med 30 tabletter och har en till burk på 30 tabletter som ska ätas upp..
sakta men säkert framåt :P

vad ska ni göra för skoj i dag/kväll?
slappa?
äta god mat?
kolla melodifestivalen?
Ut och festa?
Jobba?

:D

Just nu väntar jag på barnen, mamma kila precis till affären och simon o filip borde dyka upp snart.
Brorsan och svägerskan åkte till barcelona i dag :)
jag unnar dom denna och få gå på fotbollsmatch och vila upp sig.

så för min del i kväll blir det att vara kvar här hemma hos mamma o pappa och mysa med pojkarna och kolla på melodifestivalen.

Aså jag fattar inte varför vi ska ha massa j*vla deltävlingar????
det va bättre förr när man hade EN tävling och bidraget som va bäst vann och gick till eurovision.
Nä men nu ska vi ha 6 j*vla deltävlingar och jag tycker inte ens det är rättvist..

Håller ni inte med mej?

Ja menar.. De finns låtar som är bra som egentligen inte får en chans, hamnar du i delfinal med vi säger 8 skitbra bidrag, ja då är det klart att ju mer känd du är ju mer röster fÅr du och det är bara två som går vidare och sen två till andra chansen.
men de andra då? de kan ju inte råför att de kanske hamna i en grupp med tufft motstånd.??
Hade varit såååå mycket bättre och haft EN tävling och där svenska folket får rösta fram EN som ska representera sverige.
Dessa deltävlingar är inte rättvisa och ja de gör ALLT för att tjäna så mycket pengar som möjligt på detta.
Men ska ringa in 50000000 ggr och näää TILLBAKA TILL DET GAMLA!!

Så vilka gå vidare i kväll då?

här är artisterna.

1. Artist: Linda Sundblad
Låt: Lucky You

2. Artist: Simon Forsberg
Låt: Tid att andas

3.Artist: Sara Lumholdt
Låt: Enemy

4. Artist: The Playtones
 Låt: The King

5. Artist: Shirley´s Angels
 Låt: I Thought It Was Forever

6. Artist: Sebastian Karlsson
Låt: No One Else Could

7. Artist: Sara Varga
Låt: Spring för livet

8. Artist: Eric Saade
Låt: Popular



ja så nu får vi se vilka som går vidare då.
Jag har inte hört låtarna men som jag tror själv efter hur känd man är så borde iallafall
eric saade, shirley´s angels, sara lumholdt och linda sundblad va dom som de står imellan..
men åeterstår att de.

Nu ska jag strax äta lite frukost. och glo lite på tv innan de blir high life här hahaha..

btw 3:e dagen utan facebook (duktigt va :P )

Hörs senare alla =)

puss

ps: Jag har namnsdag i dag hihihi :D

Kommentarer
Postat av: Sandris

Jag håller med dig, det ska vara EN tävling, blir så himla långdraget nu! Stort GRATTIS på namnsdagen gumman ;) Slänger iväg ett mess till dig strax, hihi! Ikväll blir det mys till 1000... gaygalan & mello..haha! Vilket liv man har ;)

2011-02-19 | 15:43:46
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: