Där ser man!

hejsvejs.
Nu har ja varit duktig i dag

♦ Pluggat 2 timmar
♦ Lagat mat och ätit och även gjort matlåda tills i morgon
♦ Städat köket

Så nu ska jag damma o dammsuga för ja gjorde aldrig det i går och sen efter ska jag gräva ner huvudet i böckerna igen.

Sen viska helen i mitt öra att "hemliga paret" i BB har lämnat huset och jag gick in på aftonblandet och detta va då mycket riktigt



jaha så hur blir de med utröstningen i kväll då?
antagligen kommer ju ingen åka då eftersom rickard va nominerad.
FAN då ska jag behöva stå ut med "grisnäsan" en vecka till eller mer.. Pallar inte henne jue!!

ja de återstår att se ikväll.

Nej nu ska jag städa och sen plugga mera.

talk to you all later

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: