dax

eftersom de inte blir några me today kort nu eftersom jag varken fixar iordning mej eller klär på mej ( mys kläder is the shit )

så får nu rösta på vilken kort ni gillar bäst :)

     

    

    

   

   

   



haha blev en hel del kort märkte jag, men ahh wtf :)

jag ska strax göra dagens utmaning och försöka gå till affären. Just nu önska jag att jag tog med kryckorna hem från mamma o pappa. Mina gamla som jag har kvar där. Får ju inte använda kryckor för att meningen är att jag ska stödja så mycket jag kan på foten. Men när jag ska gå så pass "långt" så hade de varit skönt o ha dom nu :(

sen ska jag bädda rent sängen och diska. De får räcka för i dag. Men tror dock inte ja kommer orka så mycket efter min promenix haha.. återstår och se.

såg denna filmen här om dagen
You again
ganska rolig fast barnslig haha.. men ah helt okey film. Sevärd- ja om man är riktigt uttråkad så funkar den nog =)

trailer



hepps dax o få det överstökat. :P

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar ettan! :)

2011-02-17 | 00:35:24
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: