Depend

hej igen..

jag sitter eller ligger rättare sagt i soffan o kollar på gamla O.C avsnitt på tv.
Har precis målat naglarna för jag e såååå uttråkad så passa på o ta bort de gamla bortskavda och på med nytt.
dock måste ja göra om tummen för jag skulle prova en grej på den men blev fult haha...



blev naglacket Depend i dag och färgen 005 :)

får se om ja blir mer uttråkad  o målar om dom sen haha..

håller just nu på o laddar hem massa filmer så jag har något att sysselsätta mej med.
Och om en liten stund ska jag kika på The reef. Någon som sett den?
Den är baserad på en verklig historia, det är en haj film.. Men ja gillar ju sånt :)
Sen om den är något att ha får ni reda på efter jag sett den.
Hajfilmer brukar oftast bli så overkliga, men såg trailern och de såg fan äkta ut.
Yes återstår och se

sen har ja 4 till som ska laddas hem och får se om ja ser någon mer i dag. =)

här kommer två bra låtar, Enjoy :D






hörs sen när ja sett filmen ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe! Jag satt oxå och tittade på O.C avsnittet på tv förut.. =) Kramis

2011-02-17 | 19:17:16
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Fiint! Depend är bäst!

2011-02-18 | 12:55:40
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: