det händer bara inte

godmorgon.

Hoppas ni sovit bättre än mej.
Jag är dunder förkyld och vaknat flera ggr av att jag måste ta nässpray för att jag knappt för luft.
tjock i halsen och näää inget skoj alls.

Måste va barnen som smittat mej för de har varit sjuka och jag har inte träffat någon annan som är förkyld.

söndag i dag och helgen har gått ganska fort.
I morgon ska jag tillbaka till skolan, jag skiter i om jag e förkyld.
Har missat så otroligt mycket nu när jag redan varit hemma 1 vecka.

vad händer i dag då?
det vet jag inte, blir nog lugnt iallafall. Filip är här och nu är mamma o pappa och hämtar lille adam oxå.
Men ska nog inte gosa med honom för mycket så han blir sjuk igen.

Men ska nog mest bara vara i dag.
nu vill filip ha hjälp med IPad för internet funkar tydligen inte på den
så måste kila

hörs sen

pussss


så de gick fort o fixa så internet:et funka igen på ipad:en =)
yeeesss du fixa det bella skriker filip haha söta unge :)

japps jag är bra bäst haha

I kväll är det massa bra på tv =)

kl 20.00 - solsidan
kl 21.00 - Big Brother

så ska ni se big brother? =)

Några bloggare hade fåt varit inne 1 dygn för ett typ pressdygn.
De hade förstört mycket av inredningen och kastat massa mat och grejer.
tv bolaget och producenterna va INTE så GLADA.
Men det förstår jag, hallå ni är vuxna människor och ni skulle va inne 24 timmar för att "prova på" och de klarar inte ens de.
PINSAMT.

ni som kollat på big brother tidigare år så vet ni att huset blir ju "kvaddat" men då är de där inne hela tiden och ja de är väl uttråkade eller nått ( inte för att det är okey då heller) Men så har de varit varje år att något går sönder.
Men när några får komma in och prova "huset" så tycker man ju ändå att de kan bete sig.
eller??

nej de återstår och se vilka människor som släppts in i huset ikväll :D spännande!!

bye

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja du.. Nova är inte speciellt kry just nu. Fy bubblan, jag som verkligen trodde att de var fritt fram nu när de hade gått så "lönt tid" mellan Tim och så nu då.. Men inte då. Pust..!!

Ne, big brother kommr jag inte följa.. Inget för mig. Haha.. Fast skulle du varit med så hade jag ju självklart kikat ;-) men solsidan är givet..!! Krya på dig. Kramar

2011-02-20 | 14:06:34
Postat av: Elin

Hade dom förstört massa? Moget! ;) Krya på dig nu! Nu har du väl ändå vart med om tillräckligt?? Kram

2011-02-20 | 19:48:47
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Barnbakterier är de värsta bakterierna! ;)



Nääää kollar inte på BB! :)

Pöss

2011-02-21 | 00:27:30
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: