fy bubblan

shit va kallt de va och kliva in i min lägenhet, aså det va som en jävla igloo.

Men har ju inte bott hemma på flera dagar, sov hemma i förrgår men då kom ja hem så pass sent så de va nästan sova på en gång. så de finns ingen värme här..
brrrr...

aja på med värmefläkten och massa värmeljus innan ja hoppar in i en varm dusch, så man intge fryser ihjäl när man kommer ur duschen sen ;)

Nu har ja lite o fixa med innan, kom ju hem sent i dag med så kan ju inte direkt ställa mej och städa nu, men ska plocka lite och så.

jag har inte gjort något speciellt i dag.
bara myst med barnen och slappat.
så har tyvärr inget roligt o skriva.

dock så är jag trött på skitsnack och att folk ska dra in mej i massa skit..
När jag inte har något med saken att göra, lämna mej snälla utanför.
jag har tillräckligt med drama i mitt liv.

har varit en mysdag i dag så blir inget me today
så ni får nöja er med ett gammalt kort ;)

puss



                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja du.. Skitsnack kan man fan leva utan. Uch för de..!! Ignorera de så gott de går. Kramar

2011-02-22 | 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: