Goodiebag

Godmorgon.

sovit bra bella? Nej de har ja inte. Huvudvärk och sen bråk över sms alltså ingen skoj natt.

I går va det lördag och jag va ute med girlsen.
Jag, lina och linda satt här hemma typ 1.5 timme och drack innan vi drog ner till stan. emelie följde med oxå.

Vi åkte ner o satte oss på harrys o drack lite.
sen kl typ 21.40 ställde vi oss i kön utanför sliver. Jag har nog aaaaldrig frusit så mycket som ja gjorde då, man vill bara lipa för man kände varken händer, lår eller tår. Men va det värt de??
ABSOLUT.

Fick ju ett par skor och en goodiebag :)

Där nere på sliver hade de ställt upp "glas montrar" med skor i varje och så fick man gå runt o välja 3 skor man gillar mest och sen skriva in det i en dator.
så senast april får man skrona =) Blir bra till våren :)

Detta va ett av paren ja valde, hitta inte de andra två på nätet haha..



snygga va ;)

Men dom låg på mitt andrahandsval så man ångrar sig lite att ja inte satte dessa på förstahandsvalet. För på första satte jag ett par pums. aja vi får helt enkelt se vad man får hem. Blir ju lite spännande oxå :D

sen hade de andra tävlingar där de bl.a lotta ut en iphone 4 och gissa VEM som vinner den ;)
Jo fröken Linda Hallgren =) såååå skoj för henne. Hon fick sitta vid en dator och designa en sko och hon hade massa tekniska problem *irriterade* men hon vann ändå hihi...
såå kul :)

Här kommer lite bilder :)

 

 

 

 







en riktigt bra kväll, dock fick ja åka hem vid tolv för jag hade sååå ont i huvudet. Så ja o lina gick o käka innan vi drog hem.
Vi hade inte ätit sen 15.30 så kan va därför jag hade huvudvärk oxå.
Men en sååå bra kväll :)

Denna goodiebag fick vi oxå


denna innehöll
- hårspray från kända märket Franck provost
- shampoo, balsam och något typ till håret.
- tamponger *haha*
- en vitamin well dricka
- ett årskort på fri mobil surf hos tela
- gratis spotify premium 1 månad
-  en gratis check på 50 kr på hårdvård på nätet
- sen ett telefon kort hos telia.

aså helt okey goodiebag, men hade velat ha lite annat roligt haha ;) kräsen är jag :P

I dag märks de i foten att ja tog på mej kilklacks skor i går. kan inte ställa mej på den i dag. värker som fan.
men måste försöka gå på den och skita i hur ont de gör. Måste till affären så har ju inget val. :(

I dag har jag MASSOR att göra.
arbete som ska va inne i morgon o har hur mycket som helst kvar att göra, kommer ta hela dagen + en annan inlämning som oxå kommer ta hela dagen. alltså får ja priotera något. Vilket blir mitt arbete om åhlens. det får gå före de andra.

Hoppas ni får en bra söndag

vi hörs sen

puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh va skoj.. Grattis till er :-) kram

2011-02-13 | 12:17:11
Postat av: Fanny

Vad roligt! Snygga skor!

2011-02-13 | 21:35:47
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Åh va skoj ni verkar haft :) PUSS

2011-02-13 | 22:50:10
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: lina

va de här alla kort på oss var.. jag har inte ett enda ju=) tack gummsan för kvällen <3

2011-02-13 | 23:51:26
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: madde

Peter har oxå haft en massa problem mä foten, d visa sig att d va hålfoten som spöka.. han fick ett special inlägg till skorna å nu ä d bra! värt å kika?

2011-02-14 | 06:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: