haha

hahahahaha fy F*N vilka nötter det är i Big Brother huset.
Att man flippar ur efter 4 dagar redan är ju sinnes.

Ja de blir bara mer o mer intressant för varje avsnitt som går.

Men bästa ikväll va iallafall när de visa inne från glashuset.
För er som inte kollar på de kan ja förklara lite snabbt

17 st är inne i BB huset, men sen är det 4 st som sitter i ett glashus brevid och vi ska rösta fram 2 utav dom att få gå in i BB huset, tror de va 2 eller 1 kanske de va..hmm.. aja sak samma.

nu kommer de roliga ( eller tyckert jag då ;) hihi )

Gurkan och Roza hade en diskussion om skor, han tyckte de va löjligt att roza sprang omkring o 15 cm klack och bla bla bla
Iallafall så kommer de "roliga"
 Gurkan : hur många skor har du, är de dina som ligger där borta? (så pekar han på ett par)

 Roza: Nej det är inte mina..

 Gurkan: Men vems är det då?

 Roza: Om det inte är mina så är det ju självklart sofies... Vi är liksom TVÅ tjejer här inne gurkan..

aså de låter kanske inte så skoj, men fan va jag skratta för han e ju såå blåst..
vems är det då... döhhhh hahahaha...

Nu är BB slut och ja känner mej redan uttråkad, så funderar på o föna håret (blött sen ja duscha för 4 timmar sen) och sen kanske locka de.. det e ju tidsfördriv iallafall haha..

Längtar tills i morgon.
Då ska jag ha en hel dag med lina :) Vi ses väldigt sällan.. oftast bara när vi ska festa.
så jag tyckte de va dax för en hel dag ;)
Så blir fika på stan och sen ska vi handla med lite gott och åka hem hit och kika på let´s dance och tjata =)



jag äter mina sista två tabletter utav antibiotikan i morgon bitti, så ni som vet.. är det okey och kanske ta en glas vin på kvällen då?
de tror jag liksom.

nej nu måste ja göra något de kilar i fingrarna haha..

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: