håll tummarna

godkväll kära läsare..

jag gör inget just nu, men ska öppna böckerna för sista ggn ikväll.
sen ger jag upp, sen får de gå som de går i morgon, mer kan ja inte göra.

har iallafall kollat på solsidan, som btw är bästa svenska serien :) sååå rolig!!
Håller ni inte med?

Sen va de BB som gällde och jag e så arg att inte "grisnäsan" åkte ut haha..
sen blev ja sååå glad att gurkan kommer in i huset, han e ju rolig aså hahaha...
men blev besviken att de inte fick komma in idag :P

har ätit allt för mycket onödigt snaks ikväll så mår lite illa nu haha..
men va fan söndagmys e ju lovely *tss*

Nej inget roligt inlägg och jätte dåligt med bilder i helgen, blir ändring på det nu i veckan ;)

I morgon blir de sen uppdatering, ska ha prov direkt efter ja slutat vid 15.00 och sen åker ja till ryd för ska lämna lite grejer hemma hos päronen.
så uppdatering kommer på kvällen, men håll ut och sakna mej inte föööör mycket hihi..

godnatt babes

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Du klarade det, det är jag helt säker på!! PUSS

2011-03-01 | 14:20:03
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: