hur de känns

godmorgon/godmiddag

Hur känns de i dag med allt?
Jo de känns bättre, men har inte sovit speciellt bra.. ¨kunde inte läggamej i går så la mej inte förens 03 och när ja la mej ner så snurra allt i huvudet och jag låg och vred och vände på mej till jag sista gången kolla på kl 04.30..
I dag är ögonen en aning svullna, så är glad att ja inte behöver sminka mej.

sen så tycker man att foten borde kännas bättre nu, men jag vet inte?? Kanske förtidigt och känna sig bättre?
kan fortfrande inte ställa ner foten och den värker än.
Men som sagt, jag vet inte hur fort medicinen ska värka??
ätit sen i tisdag och sammanlagt 12 tabletter?

Nä jag vet inte.

Jag e sjukt rastlös av att gå hemma, jag är sååå uttråkad. Men tyvärr så är det bara gilla läget.

Kändes konstigt och inte logga in på face i morses, men nepp den ska allt få ligga nere ett tag. sen hur länge jag klarar är en annan femma ;)

Vad ska ni göra för skoj i dag?

jag ska väl ligga i soffan i mina myskläder och ha TRÅKIGT.

hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi har oxå tråkigt idag.. BLÄ!! Nu borde ju foten blivit bättre med all medicin du ätit..



Kram!

2011-02-17 | 13:04:21
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Helen

Får nog ge de några dagar till innan infektionen har lagt sig. Hoppas de blir bättre snart. Kramar

2011-02-17 | 15:13:56
Postat av: Elin

Blir du osäker så ring vårdcentralen tycker jag. Bättre att veta hur lång tid det "borde" ta... Men jag tror som Helen... Det tar säkert ett tag. Kram

2011-02-17 | 17:03:48
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det bara känns bättre och bättre gumsi!

Pöss

2011-02-17 | 23:04:47
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: