I Lied

I never knew it could feel this way
I never thought you would walk away
When it was over you called late nights
And you said, do you miss me

Second thoughts haunting you at night
Baby do you regret that you let it go
If you doubt what you did was right
You should know

That I lied
When I said I’m over and done with you
I lied
When I said it didn´t hurt
I lied


True so true!!


hej igen, många uppdateringar i dag. Ibland har man inget och skriva och ibland massor.
Konstigt de där ?!!

Har iallafall precis tagit en lång varm dusch.
Har suttit och pluggat i 2 timmar med mitt arbete om Åhléns.
Har gjort framsida och fakta delen och börjat med alla frågor. Typ 70 st *gahh*
Så en bit på väg har ja kommit iallafall. Men får göra klart resten i helgen.

Nu ska ja inte göra något mer alls i kväll. Bara slappa och njuta av lugnet.

Blev en aning chockad för en stund sen, fast de blir jag ofta nu förtiden. Men ahh chockad till tusen blev jag.
Inget slutar förvåna mej längre.


I dag skulle ja rensa min dator, men har inte orkat/hunnit än. Ladda till o med ner ännu mer filmer förut haha och jag som skulle rensa där liksom :P
Kanske kan sätta mej med de om en stund..

Kollar just nu på halv 8 hos mej. Missa de första men vill bara se vem som vinner hihi..

Inget skoj på tv i kväll så tror allt de blir en film till och kolla på.

Får nog göra lite kvällsmat snart oxå.

Åt middag förut men de smaka verkligen inte i dag, åt några få munnar men sen så mådde ja illa och maten vände sig i munnen, så gick o kasta de.
De va vanlig mat så inget nytt, men ville verkligen inte ha de.
så får äta lite smörgås och te nu och hoppas de går ner.

Vad har ni gjort hela dagen?


Jag vet vad lina har gjort iallafall, mitt hjärta har klippt av sig håret och gumman de blev kanon fint =)

Puss


Kommentarer
Postat av: lina

tack gumman ja jag e super nöjd verkligen.. så glad att jag vågade till slut=) puss

2011-02-12 | 00:15:44
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: