I´m sorry

hejsvejs på er.
föööörlåt för dålig uppdatering i dag.
För de första är jag tillbaka i skolan och därför de inte kommer så många inlägg på dagen ;)
sen så e jag just nu hemma hos mamma och pappa och ska sova här även i dag.

Barnen är ju här och jag måste ju hjälpa mamma :)

plugga lite när jag kom hit förut men de va inte länge ja orka innan ögonen slocka.
Hade sådan huvudvärk ( har än ) och jag sov 1.5 timme.

så därför jag bloggar så sent i dag, men de e okey va ;)?

Nu är kl snart 21.00 och jag ska kolla lite grejer och sen ska jag sätta min rumpa i soffan och kolla på BB kl 22.00 =)
ska bli skoj o se om de hänt något skoj hihi..

I dag va tufft o komma tillbaka till skolan, mycket på en gång!!
ska ha prov på fredag och ett prov nästa vecka.
Så mycket annat som ska "matas" in i hjärnan.
Så blir att plugga på provet hela veckan.

Konstigt nog har jag inte kännt mej så förkyld i dag, men de kommer alltid mer på kvällen? VARFÖR är det så??
Snyter mej konstant och min näsa gör ju ont nu haha :)


Hann till o med ta kort i morses, men märks att ja inte har gjort mej iordning på ett bra tag för jag orka inte och blev inte bra haha
Men här får ni iallafall

Me today



Nej nu ska jag göra lite annat innan BB börjar =)

Hoppas ni haft en bra dag?

pusss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur gåre med foten nu då? Jag är oxå konstigt förkyld.. fast bara på morgonen.. Wierd!

2011-02-22 | 07:39:10
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Du är göööör fiiin!!!

2011-02-22 | 08:43:24
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

Min dag igår var hemsk..! Min tur att bli magsjuka.. Fy fan för detta..!! Var bb bra..?

2011-02-22 | 09:06:28
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vilket fint armband! ;) hihi

Hoppas att du får en jättebra tid framöver nu gumman, jag kommer att kika in här, men jag kommer att vara dålig på att kommentera - kommer att lägga tiden på att vila, fota, ta massage, bada och bara "vara", men uppskattar alla dina kommentarer! <3 Du ligger på min kommentarstoppen tror jag? (högra stapeln i bloggen länst ner) ;)

Kraaaaaaaaaaam och pöss!!

2011-02-22 | 10:32:19
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: