It´s all about you

hello!!

Gud vilken dag, aså den har varit bra.
Men jag e sååå trött nu. Jag vakna av att ja kände mej konstig, och de har fortsatt hela dagen.
frysit och alla mina rörelser har gått i slowmotion haha..
Men jag känner mej inte speciellt sjuk, så vet i fan vad det är. KNEPIGT!!

Har gjort mat tills i morgon, diskat , ätit kvällsmat och duschat.
Men nu intar jag soffan med kudde och filt.
ska nog kolla på någon film, men har 5 st att välja mellan så får se vilken de blir ;)

Så hur har eran dag varit?

Nu är det bara 3 dagar kvar på praktiken och de känns sååå trist :(
Men nu vill ja ha tips från er.
Vad ska man bjuda på för fika på fredag? Kom med förslag tack :D

Nej nu börja sofias änglar och kanske ska kika på de först innan ja kollar på någon film.

Har verkligen inget skoj att skriva.

puss



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kladdkaka, hallon och grädde?! :)

Pöss

2011-02-02 | 00:47:12
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: