It´s friday baby

godmorgon.

sovit bra?? Själv har jag faktiskt sovit hela natten och hela morgonen utan att vaknat av att jag har ont =) Går åt rätt håll kanske? I hope so...
Vakna bara kl 10 av att jag fick mess och sen somna om och vakna igen av att jag behövde kissa. Men somna om igen. så nu hoppas vi att denna antibiotika börjar visa va den går för =)

så på måndag kommer jag nog va tillbaka i skolan, känns B att va hemma och ha tråkigt och missa så pass mycket. Men vad skulle ja göra, jag hade inget val.

I dag är det fredag och jag ska strax ta en dusch och sen åka ut till mamma o pappa.
Jag tror pappa slutar sent i kväll, så ska blir en till utmaning i dag ;) Ska promenixa till bussen.
För er som inte vet så bor jag på lillegården och ska jag ta mej till ryd så måste jag åka 3:an och då måste ja gå över så jag nästan är vi ICA MAXI.
alltså en "bra bit" från mej fast egentligen tar de typ 5 min.. Men eftersom ja hade lipen i halsen när jag gick till affären i förrgår så blir detta en utmaning oxå :)
Återkommer hur de gick =)

mitt internet la av medans jag skrev detta och min mobil... jävla bredbandsbolaget och jävla telenor haha..
pappa kom och hämta mej innan han åkte till jobbet så blev ingen utmaning och de va skönt =)

sitter nu och äter frukost.

har precis satt på en tvättmaskin, får ju passa på o tvätta när jag är här ;)

näe ska äta upp nu, skulle egentligen ha ätit för 1 timme sen för man ska äta 1 timma efter man tagit tabletten och nu har de gått 2 timmar. aja :)

puss o kram




Kommentarer
Postat av: Fanny

Bra att du kunnat sova bra! Let`s dance ikväll! TJihooo!

2011-02-18 | 15:52:42
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: