Kalasfirande

hejsvejs =)

Är nyss hemkommen från ett kalasfirande =) Vi firande nova som blev 5 år häromdagen :)
Jättemysigt och tack helen för all god fika ( hann ju smaka tårtan iallafall ;) hihi )
Hade med mej emilia så jag hade fullt show med o ha koll på henne haha..

Lite kort kommer här ;)

 Söta nova <3

 hugo ;) Tack för bilden på innehållet i munnen :D

 haha elin :)

 Mitt fina hjärta=) Ps: diggar novas smile i bakgrunden hahahaha...

 Emilia <3

 Tim gilla att åka :)

 Nelli va tvungen att åka med leksaker i varje hand haha =)

 emilia gilla oxå att åka =)

 wiee vad skoj =)

 Älskar dig <3

 K Ä R L E K <3

Filma lite med sorry för att ja filma åt fel håll :P orkar inte ändra.

Men diggar hugo aså sååå klockren hahaha..



Nu ska jag o simon kolla på shrek och sen blir de lite mat och sedan melodifestivalen =)
riktig myskväll and i like it :)


Hoppas ni har haft en bra lördag ?

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att ni kom vännen..!! GULD VÄRT ska du veta <3 Kramar

2011-02-05 | 18:33:37
Postat av: Elin

Kul att ses vännen! Jag visar visst nåt coolt dansmove på bilden va? ;) Kan ju tyvärr inte titta på klippet från min iPhone men Hugo han brukar ju digga rätt hårt ;)

2011-02-05 | 19:17:06
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: