Konstigt...

hej hej...

ja detta e bra konstigt.
Kände mej halv krasslig i går, men va ändå "pigg" jag gjorde ju allt möjligt i går och orka till o med en promenix på 1 timma.

Men på kvällen när jag skulle sova så kände jag mej varm o slö, så tog tempen bara för att liksom och fick chocken när den hamna på 38.5 *hmm* wtf??
jag har frusit hela natten, legat med dubbla täcken och en filt + min värme kudde och ändå hacka ja tänder.
så¨sov ingenting, jag tog en ibumetin vid typ 04 och sov sedan efter den.

Men nu kommer de konstiga, jag vakna upp och mådde BRA?!! har ingen feber * strange*
hostar gör ja dock, men va fan hände i natt då? feber o allt och sen borta?
Kan någon förklara detta??

ska plugga lite i dag o sen bara ta de lugnt.

vad ska ni göra för skoj i dag?

Sen måste de varit skoj  o skicka mess till mej i natt, för när jag vakna har 5 st skickat mess och typ 2 var så hade 10 mess i morses haha.. OKEY :p


Ska fortsätta rensa min dator i dag, aså jag har 500 GB hårddisk och de e stort för o va en bärbar, men allt minne e typ fullt *gahh* ja det e alla kort ( typ 8000 kort och ja överdriver inte ) sen har ja ca 250 filmer på datorn oxå.
så klart som fan de inte finns någon plats kvar haha
så ska rensa bland kort o filmer sen.

Men nu ska jag försöka äta lite frukost

hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Wierd?? Skönt att det försvann så fort iaf :)

2011-02-10 | 20:35:07
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att febern försvann, kan vara någon liten infektion som spökat men gett med sig? :)

Jag har 2 terabyte, 500 gb och 320 gb och allt är fullt.... oooooops ;) Har nog en sisådär 40.ooo kort.... ;) Men jag vet - jag är galen ;)

Pöss!!

2011-02-12 | 23:40:21
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: