leave it all behind

hej igen..

snabb uppdatering innan sängen väntar.

har precis fixat lite mat tills i morgon, eller ja gjorde de förut men har rivit morötter och gjort kallsås. Glömde de förut.
sen leta ja på fronter efter våran nya sal, alltså vi har bytt sal men nu står de inte kvar vilken det är längre på fronter. hmmm.. aja de löser sig.
ska packa väskan nu, pennor och skit som ska ner.
sen plocka fram kläder, för ja har alltid en tendens och stå¨för länge på morgonen o riva ut hela garderoben och den tiden finns inte haha..

Sen ska ja göra mej klar för sängen.
Intressant att läsa allt detta va hahahaha.. aja min blogg ;)

Färga håret förut oxå, va ju typ lite över 1 månad sen sist men fy fan vad färgern släpper fort.
så de va skönt o få de färgat.

Har sett två filmer jag inte har skrivit om så tänkte passa på nu :P

Due date
Den va bra, jag fick några skratt attacker några gånger. Men sevärd =)

Trailer




sen såg jag

welcome to the rileys
tyckte filmen va riktigt bra, kunde va lite halvseg vissa tillfällen men inget man störde sig på. så helt klart sevärd =)

Trailer




Nej nu ska jag försöka sova. ska bara smörja ryggen med voltaren.
Sov gott alla

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: