Ledig

godmorgon.
eller har varit vaken en stund men de e första inlägget så de blir godmorgon =)

Är ledig i dag, men har massor att göra.
plugga blir de större del av kvällen iallafall.

Är kvar i ryd och kommer va här ett tag till. Sen blir de hem och storstäda osv.
Har ju knappt varit hemma på 1.5 vecka så de behövs städas och fixas.

sen är det bara att sätta sig och plugga och försöka få in något i hjärnan ;)

Vad ska ni göra denna dagen då?

Längtar tills kl 22.00 i kväll när det är dax för BB igen hihi..
Vad tyckte ni om gårdagens avsnitt, ni som såg det?
aså jag skratta så åt han Martin när han skulle lägga sig och hon sonia kasta ur honom ur sängen och han får ligga ute i vardagsrummet för de fanns inga mer sängplatsen och han säger till sig själv.
- Det är faktiskt synd om mig
hahahaha jag dog av skratt.

eller när de som är i glashuset tror att ingen ser dem och de har gympapass i fula tighta trikåer haha..
Ja för jag antar att ingen ser dom. de har ju en spegelvägg så de ser ju inte ut, men folk utanför ser ju in
hahaha fan vad kul =)

så ska bli roligt o se vad som händer ikväll =)

nu ska jag äta lite frukost.

hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: