Ledig

Hello!!

Ja i dag är jag ledig och de va välbehövligt. Mitt hem var ett kaos, men nu har jag allt fixat till allt =)
Ska bara dammsuga och städa garderoben.
Men måste vila lite nu för ryggen värker lite. Men känns mycket bättre i dag ( kan de va dubbeldoseringen haha )

Men ska äta lite frukost snart ( kl 14.30 på eftermiddagen haha) aja men som ni (vet) kan ja inte äta direkt när ja går upp.

Titta va fint mitt badrumskåp blev ;) Har ju sjukt mycket grejer så får knappt plats så ser lite havrörigt ut än, men va fan är man tjej så är man ;) och detta är inte allt för har mer i hyllan brevid *tss*




I går provade jag ansiktsmasken jag fick, den som är varm och japps ska medela att den blir varm direkt när den kommer i kontakt med huden, men riktigt skön va den =)
5 min får man bara ha på den.

snygg jag är va ;) Ps: nej jag e inte röd för att den är varm utan färgen på ansiktsmasken är rosa :)



Nej kanske ska äta lite nu så ja orkar dammsuga o så sen :P

sen ska ja plugga oxå, ska börja med mitt arbete som ska va inne i slutet av veckan tror ja de va.

Men skriver mer sen

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: