Lördag

godmorgon..

fy fan jag har sovit 5,5 timmar i natt.
somna 06.00 och vakna 11.25.. härligt!! NOT!!!

så får se om ja somnar på soffan en stund sen, vilket jag trorja kommer göra.
Ska ut ikväll o jag tänker då F*N inte gå ut med svullna ögon och sova när jag står o skakar rumpa på dansgolvet haha..

ska strax ta på mej o kila till affären iallafall, de ekar både här och där.
Men just nu känns de inte så skoj o kila ut i kylan, men pappa ringde nyss och han sa att de va plus grader så de va ju skönt iallafall ;)

vi får se hur kvällen blir.
skulle festa med tjejerna.
Men sandra har gått o blivit förkyld ( hoppas de inte är mina baciller som hoppat på dej ;) hihi )
sara ska upp tidigt i morgon så vet inte hur hon kommer göra, men tänkte ja messar henne om en stund.
lina e på iallafall ;) tror jag? hahahaha.. Annars kanske ja får skaka rumpa själv i kväll.
Nej så illa blir de inte ;P

Någon som vill ut o partaja så e det bara att messa :D

Jag e skit hungrig så måste till affären inom kort iallafall.
Men vi fan i går när jag va uppe hos lina så fick ja såååå ont i magen, magknip from hell haha..
Jag åt inte överdrivet mycket heller.. men tror de va den där jävla vitlöksdippen haha..
jag sprang på toa 3 ggr på typ 1 timma och sista gången så va de krig i toan ( ursäkta mej aså ) Men fy fan.

så nu vet i fan vad ja vågar käka i dag så ja inte får ont igen :P

Rolig info va :P

vi hörs senare sen

pussss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Vi måste ta en utgång snart!! Sara kan om 2 helger, vad säger du?

2011-02-27 | 10:28:05
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: