natt tankar






en underbar låt som jag kan lyssna på om och om igen.


Du gör mej till en person jag inte vill vara och den person du har blivit är ingen jag vill behålla.
Miss the old you.

Jag ska försöka sova nu för kl är väldigt mycket men inte så lätt och lägga sig ner och slappna av när smärtan från foten kommer hålla en vaken.
Men jag ska försöka.

Blir hemma i morgon med och ska försöka gå på torsdag, men vill inte sitta i ett klassrum och ha ont hela dagen och inte kunna koncentrera mej. sen att bara gå två meter är ju som ett gympa pass för mej och ta sig från bussen till skolan blir oxå en utmaning ;)
Men vi får se, huvudsaken är att antibiotikan hjälper snabb nu :)

hoppas ni sover gott

puss



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du snart blir bättre i foten!!

2011-02-16 | 10:54:14
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: