ooops

hejsvejs..

Gud va trött jag e, skulle kunna somna i soffan, men nej då somnar ja inte i kväll. Så får allt hålla mej vaken och försöka somna tidigt i kväll.

Det är underbart väder ute när solen skiner, men fy fan det är ju svinkallt och blåser. och här i min lägenhet är de fan ingen värme alls.
så får väl tända lite värmeljus och sätta mej under filten.
Men eftersom ja e trött oxå så fryser man ju lite extra :P

Vad händer för skoj för er i dag då?

själv ska jag strax sätta mej med mitt arbete, de ska va inne på måndag senast men känns skönt o ha gjort de så slipper man sitta i helgen.

Sen ska ja inte göra så mycket mer i dag.

Me today







Gud va jag känner att jag behöver komma bort. Helst till ett varmt land, men komma bort överhuvudtaget skulle va skönt.
Har varit lite mycket av allt de sista. Så tror jag skulle behöva de.



Nej kanske ska göra lite skolarbete nu så jag kan vila resten av dagen kvällen.
Ryggen känns okey i dag, bättre än i går. Så går frammåt. :D

hörs sen

pusss

Kommentarer
Postat av: lina

haha ja stöna vet jag att du gör i sömnen haha... jag bryter ner kinesiska muren om de behövs<3 puss

2011-02-10 | 00:56:58
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: