paranormal activity 2

gokväll...

Har precis kollat på film.
Blev som ni ser från rubriken

Paranormal activity 2
Ettan är helt klart bäst ( oftast så ) Men i denna fick man reda på mycket. Men inte lika spännande. Men såg just nu trailer på youtube och massa saker som hände som inte hände i denna filmen.
alltså har ja fått den "klippta" varitionen. TRIST.
aja :D



Ska strax sova.
Men först ska jag måla om naglarna. sen tvätta bort sminket o lägga ansiktsmask.
kanske en snabb dusch oxå. Men en snabb dusch för mej är typ 20 min. haha.. Man vill ju inte gå ur när det e så varmt o skönt :)

Vet inte om de blir träning i morgon, men tror det e bättre o ta de på fredag när jag slutar tidigt.
va ju faktiskt ute och gick 1 timma i kväll så lite nytta har man gjort ;)

Satt med mitt arbete om åhlens förut, men satt mest o samla fakta och så. så har knappt börjat skriva än. Men får ta lite i morgon oxå.


Fan vad konstigt det känns, snacka om att de blivit ombytta roller.. Va hände liksom?
aja tyvärr bryr jag mej inte så mycket.
Men tycker erat beteende e patetiskt.

Hur har dagen varit för er?
Ni har varit dåliga på och kommentera de sista.. Kanske ska sluta kommentera hos er med ;) *skämta*
Men alltid kul med ett hej eller vad som, de vet ni.


Oki har en dagens fråga. eller kvällens fråga ;)

Är det okey att "prata" skit om personer i sin blogg även om man inte nämner namn?

( kan va allt från en bekant, till en kändis till en storbloggare alltså personer i allmänhet )
Vad tycker ni?



Nu snackar ja inte om att ja tex skriver att jag e sååå besviken på en vän och ni säger ta de med personen istället osv...

utan just allmänt.

Fundera på den och skriv :)


Nu ska ja göra mej klar för säääängen

pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Fanny

beror lite vad det är för skitsnack tycker ja!

2011-02-10 | 08:19:13
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: