people change

Häldre få sanna vänner än många falska.

Är iallafall i ryd nu och jag har huvudvärk och ont i foten, yes det har tyvärr kommit tillbaka.
ALLTID NÅGOT FEL PÅ MEJ.
är det inte ryggen, så e det halsen eller feber eller bla bla bla bla!!! I KNOW!!!

Men min fot e helt svullen o rödblå som sist.
Mamma ska linda in den nu, jag kan gå på den och så, men när ja sitter för länge och reser mej upp gör de ont en stund..
Va fan händer med mig?



syns kanske inte så bra, men ahh den e svullen om man jämför med andra foten. SUCK!!


Me today

   

blev en brun ögonskugga, Inget märkvärdigt.. Jag orkade liksom inte.

Lite senare sen ska jag o mamma i väg o träna.
sen blir de mys med vin och let´s dance i kväll.


Ska ni göra denna fredags kväll?

hörs sen

kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Se till och inte överbelasta foten nu då så de blir ännu värre. trevlig helg gumman!

2011-02-11 | 13:41:11
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Helen

Blir de ej bättre så sök för den..! Ligg på sjukvården..!! De är de enda att göra.. Så du slipper vara sjuk gång på gång hela tiden :-( Krya på dig och ha en bra helg kramar

2011-02-11 | 14:34:21
Postat av: Anonym

Hellre stavas de men! ha ha

2011-02-11 | 15:43:56
Postat av: Sandris

Men vad händer?? :/ Kram

2011-02-12 | 00:12:40
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: