provsvar

godmorgon.

Yes nu har jag fått reda på provsvaren.
Tack o lov så va det ingen blodpropp och jag blev sååå lättnad.
Men har tyvärr förhöjd sänka och en infektion i foten så nu blir det antibiotika i 10 dagar.

Så nu får vi hoppas att de bara kan bli bättre. Kan fortfrande inte gå så blir lugnt ett tag nu.

Är ledig i dag och har en del att fixa med.

vad ska ni göra för skoj i dag?

Vilket väder det är ute eller, shit!! nu tycker jag att det räcker med snö!!!!
jag längtar massor till våren nu.

Hepps ska ta på mej och ringa pappa så han får köra mej till apoteket,

Vi hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att de ej var en propp. Hoppas de blir bra nu när du har fått medecin vännen. Kramsr

2011-02-15 | 22:13:37
Postat av: Cornelia

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin? :)

2011-02-16 | 00:08:30
URL: http://corneliathulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: