ryggont

hej hej..

Precis kommit hem. Har varit hos brorsan från 15.00-21.30 =)
Har firat honom i dag. Har ätit tacos och semletårta *mums*
Spelat wii med simon och filip och myst med alla hela dagen och kvällen *lovely*

men dagen starta dock inte lika bra.
Kunde tyvärr inte somna i natt för ryggen värkte som bara den, jag åt massa tabletter och jag visste inte hur jag skulle ligga för att de skulle försvinna..

Vaknar upp efter 3 timmars sömn med halsont som jag haft ett tag nu och kunde inte resa mi upp ur sängen. De högg till i ryggen så fort jag försökte röra på mej.
så kul morgon hade jag liksom :(

Kom upp ur sängen runt 13.00 och halsen kändes bättre och ja tog en tablett och smörjade in ryggen med voltaren ( ja jag vet att jag dubbeldosera ) men just då sket ja i det för ja ville inte ha ont mer.
tog men en promenix till brorsan o de tog ett bra tag för ryggen högg för varje steg jag tok. Men ja kom fram fast hade typ gråten i halsen.

Hoppas de ger med sig snart för det e fan inte skoj..

I morgon är jag ledig o ska ta dagen till att kurera mej ordentligt.

Min lille adam =) Såå lik brorsan så det e helt sjukt :D

    


Trollungen emilia :)




Hade filmat lille adam, men då ringer de hemma hos dem o förstör allt, man hör bara brorsan i bakgrunden snacka arabiska och så hörde man inte lille adam när han skratta haha...

Här är kläderna jag beställde..

Denna tröjan





sen denna sommarklänning =) Man ser dock inte detaljerna på den för den är knappar i fram o lite typ "volanger" eller hur man ska förklara, men jättesöt o springa omkring i till sommaren =)



Ps: ja fanny det va i den katalogen du skrev förut haha, kunde inte uttala de hihi..

sen lova jag ju en bild på de ja fick från åhlens :D



Nej nu måste ja resa på mej o gå runt lite för nu börjar de kännas i ryggen igen..

Men hoppas ni haft en bra dag

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: