smärta

hej hej.

Blev ännu en sen dag hemma och kl är mycket.
Varit på praktiken 10-18 sen hämta pappa mej för jag skulle med hem till dom o göra ananaspaj tills i morgon *buhu sista dagen*
Men när ja kliver innanför dörren så har mamma redan varit så gullig och bakat den till mej *underbara mamma*

så vi satte oss och åt lite och tjata allihopa och sen blev det lite halv 8 hos mig och sen va det landskampen som vi fastna för =)
och efter de fick mamma snällt massera mig med massage maskinen på ryggen.

Aså denna smärta går inte beskriva, kände i går när ja la mej att de gjorde ont och när jag vakna i morses va de knappt att ja kom upp ur sängen utan att ögonen vattnades med tårar.
så med ryggont hela dagen har ja kämpat igenom denna dag och nu nåär ja fått lite massge i typ 30 min så har de släppt lite men absolut inte bra.
suck :(

Hur har eran dag varit och hoppas ni inte har ont någonstanns ;)?

I dag fyller min bror år så MASSA GRATTIS BRORSAN PÅ FÖDELSEDAGEN <3 hoppas dagen varit toppen.

Nu ska jag strax ta en liten dusch och sen blir de att städa lite snabbt haha ja jag vet att kl är mycket, men när ska man hinna liksom?
Så ska ta de värsta som typ kläder överallt, disk och lite sånt. för i morgon kommer jag inte va hemma. för direkt efter praktiken åker jag till ryd som vanligt.
sen på lördag är det kalas för nova och grejer som gäller så då får man inte så mycket gjort heller.
så likabra och göra lite nu innan sängen väntar.

Me today



nej dax o sätta lite fart

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du slipper ryggvärken snart!!

2011-02-04 | 07:03:02
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ananaspaj är såååå gott!

Hoppas att du fick en bra sista dag på praktiken gumman!

Och trevlig helg!

Pöss

2011-02-05 | 00:25:26
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: