solen skiner

godmorgon.

Vakna av att solen sken mej i ansiktet och de kändes som VÅR =)
Men så fort ja fick se all snön så försvann den känslan lite.

Men underbart att solen e framme och klarblå himmel *me like*

Har inte sovit speciellt bra, vaknat ca 5 ggr i natt och gör man de så är huvudet så tungt på morgonen när man vaknar. Håller ni inte med?

Foten är tyvärr inte bättre i dag, kunde inte så på den när jag vakna. Allstå för att den har fått "vila" hela natten och sen när ja ställer mej upp så kommer en stor påfrästning.
Mamma har precis lindad om den igen och ja hoppas de verkligen går över.

I kväll är de nämligen high heels på sliver och ska ut med girlsen. Men får ju inte direkt på mej några high heels just nu, så vet i fan hur jag ska lösa de.
Meningen va att vi skulle ner till harrys och sätta oss o kanske ta ett eller två glas vin eller cider eller Nått ;)
sen försöka komma in så man kan få lite fina priser ;)
Men ahh jag har ju som sagt ont i foten och sen så hade lina oxå ont. Så vi får se hur denna kvällen sluta helt enkelt =)

I går va de mys med  adam hela dagen. Han är så mysig och glad <3 Han "pratar" massor nu och är med på allt.
stora killen =)

Jag och adam myser <3



sen i går kom brorsan förbi efter jobbet. Han skulle ta med adam hem.
Så hela familjen va samlad o satt o prata o grejer *jätte mysigt*

sen satt vi o kolla på hus o lägenheter.
Mamma o pappa ska flytta. Antagligen till ett nytt hus. Men vi får se hur de blir.
och brorsan visa mej en lägenhet som jag skulle ta. Jävligt fräsh va den och ja den locka ju faktiskt lite ;)
Men som sagt vi får se om de blir flytt eller inte ;)

Nej nu kanske jag ska äta lite frukost innan ja åker hem till mig.

Hörs kanske sen. OM inte så ha en bra lördag

kram

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh va kul med flytt eller? Vart låg den någonstans då? Jättefint kort btw!!! Hoppas ni får en toppenkväll gumman!! <3

2011-02-12 | 13:19:05
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

Underbart med sol. Sådan här dagar är de helt okey att snön ligger kvar. Hoppas ni får en toppen kvällmoch att foten rättar sig till snart. Kramar

2011-02-12 | 13:28:55
Postat av: Elin

Knasigt med foten! Hoppas det blir bättre mkt snart! Ha en fortsatt bra lördag... Kram

2011-02-12 | 14:06:42
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fy faen vad kallt det varit ute idag!! Brrrr :)

Pöss

2011-02-12 | 23:38:10
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: