sova..

hej hej

har inte haft med mig datorn, därför jag inte bloggat i dag.
Så passar på o skriva lite nu innan sängen väntar.

I dag va sista dagen på praktiken :( Bjöd på ananaspaj som va väldigt uppskattad :D alla gilla den så det va tur haha. Det va soprent i formen när ja packa ner de innan ja gick hem ;)

Men va ju självklart välkommen tillbaka v13 när vi ska ut på praktik igen. så det va ju toppen :)
Fick en liten present oxå ;)
Visar i morgon
Med va smink o naglack *me like* :)

Är hemma hos mamma o pappa o säger ju här ( som ni förstår )
sen i morgon ska jag till maxi en sväng och sen vid 15 tiden ska jag på kalas hos helen för att fira nova =)
Tar med mig lilla Emilia oxå :)

Sen på kvällen får jag se om jag är här eller åker hem till mitt place.

Har inte hänt så mycket mer i dag men ville bara skriva så ni vet att ja lever :P
Men nu går ögonen i kors och sängen ropar.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: