tar helg??!!

hejsvejs.

nu är skolan avklarad för i dag. eller jag tar nog helg nu.
de flytta provet som skulle va på fredag tills i morgon och jag behöver mer tid.
hatar när man flyttar prov men men.
så jag ska göra mitt på måndag kl 15.00 istället.
så ska ju inte gå i morgon och på fredag är jag ledig så jag tar helg nu =)

har världens huvudvärk.
så ska vila en stund och sen ska jag plugga till provet, för tänker inte sitta med det i helgen.

sen behöver jag städa, har sagt de massa dagar nu känns de som. Men fan i dag MÅSTE jag.

hur har eran dag varit so far?

lite pics kommer här :D

 Jag i morses

 Närbild på halsbandet som ja fick =)

 satt o lekte lite med naglacken :)

 blev ljuslila ögonskugga i dag =)

nej nu kan jag inte sitta vid datorn mer för huvud värker för mycket.
Längtar tills i kväll.. Då är det BB igen wihoo :)

hörs senare

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Trevlig helg då gumman!

2011-02-24 | 07:25:02
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: