tell the truth

godmorgon..

aså jag sover sååå dåligt, har iofs alltid gjort de, men de senaste dagarna blir de bara värre.
kan ju va för att jag e förkyld och vaknar av denna jobbiga hostan.

I dag är det söndag och jag ska strax öppna böckerna o plugga, jag kan inget och känns som provet i morgon kommer gå åt helvete, men aja då får de göra de.

sen prov på onsdag i småföretagande B och hur fan ska de gå, ja suck!!

såg precis att de va lite dammigt här i vardagsrummet.. aså va fan känns som man inte gör något annat än dammar och dammsuger..
fan ooorka!!
aja får damma av allt lite snabbt sen.

vad ska ni göra denna söndagen?

ikväll är det BB utrösning.
Det står mellan dessa två.





och utav dessa två hoppas jag katarina åker ut.
Hon är sjukt jobbig... Hon är inget där inne o göra. UT UT :)

så nu har man något att längta tills i kväll ;)

hepps dax o börja här nu för klockan tickar.

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Läste precis att "de hemliga paret" i bigbrother hade gått ur huset.. Trist som bara den tycker jag men men.. Så gris näsa stannar nog en vecka till. :-/

2011-02-27 | 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: