time to wake up the world

godmorgon.
Första dagen på hela helgen som ja vakna sent och utan att kl har ringt. För i går va jag tvungen att ställa kl.
Men i dag sov jag uuuut.

Men trodde att massa sömn skulle göa min hals bättre. Men ICKE..
Jag har inte tid o ha hals ont för i morgon börjar skolan igen. Min rygg tar död på mej oxå.
ALLTID något.

Men har inte haft ont i halsen på jättelänge så de va väl bara en tidsfråga innan de skulle komma.

jaja slut på gnället.

Melodifestivalen i går, vad tyckte ni?
Jag tycker heeelt klart att Danny och Swingfly va dom bästa.
Danny är sååå grym och ja rös när han börja sjunga. Jag förstår att hans framträdande har kostat MASSOR.
och swingfly hade jag oxå förväntat mig göra en bra låt för om man lyssnat på vad han har gjort tidigare så är de bra låtar.

Sämst va han unga killen (kommer inte ihåg va han hette) Men han som satt i sol stolen haha..
sen dilba hade jag faktiskt förväntat mej mer av, och när man sjunger samma sak Om och Om heeela tiden så blir inte låten bra. Min mening.

Men ska bli spännande detta året för de börja bra iallafall ;)

I dag skulle jag o mamma ha tränat, men eftersom jag har ont i halsen och ryggen så hoppar vi över det i dag.
ska försöka komma iväg i veckan. Men blir ju lättare nu när man börjar skolan för då slutar man inte så sent.

Skulle visa er va jag fick på praktiken sista dagen men har inte hunnit och inte visat de kläder jag beställt.
Men ska försöka hinna lägga upp det i kväll :)

Nu ska jag försöka äta lite OM de nu går *suck*

Ha en bra söndag så hörs vi senare.


pöss

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Imorgon måste du må bättre för vill träffa dig juh!! :) Kramas!! Melodifestivalen tyckte jag va skit förutom, som du säger Danny! Han va grym!! Den låten kommer nog spelas flitigt i sommar skulle jag tro. Puss på min snuttis!!

2011-02-06 | 13:19:06
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Fanny

ja, Danny var bäst sen tyckte jag att hon victoria var bra..? Hon som sjöng innan Danny.



2011-02-06 | 18:00:08
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: