Today

Hejsvejs.

förlåt för sen uppdatering, jag kom hem precis.
Varit på praktiken 10-18 och åkte sedan direkt hem till mamma o pappa. Lämna räkningar, sitta o prata lite, laga middag så nu har jag middag för 2 dagar *gött* =)
Planera vad jag ska göra till mina kära "kollegor" på fredag och de blir nog ananas paj med grädde *mums*
 så om någon från jobbet läser detta så shhh ;)

Nu ska jag iallafall lägga över frågorna som ja ska ställa till min handledare i morgon och även skriva frågor till johanna som hon ska svara på ;)
sen blir de dusch och sen sängen. Blev liksom inte så mycket tid till annat denna kvällen eftersom ja kom hem nyss..

Sen vill jag säga grattiiiiis till sötaste nova som blir hela 5 år i dag <3
Var ta tiden vägen?
Hoppas du hade en fin dag lilla snuttis. =)

I morgon är det brorsans födelsedag så får se när man firar honom. På lördag ska jag på kalas hos helen iallafall o fira nova och efter så kanske de blir hos brorsan med. de skulle ha på lördag men visste inte om han kunde ta ledigt. så kanske blir två kalas på lördag ;)

Me today

 

nej nu ska jag sätta lite fart här så jag blir klar innan kl är allt för mycket *vilket den redan är*

puss o kram

Kommentarer
Postat av: sara

jag äääääälskar annanaspaj och GRÄDDE!!!

längtar till imorgon =)

2011-02-03 | 21:52:52
URL: http://martinsson86.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: