Torsdag

förlåt för sen uppdatering men vakna sent i dag och har inte sovit speciellt bra.

Denna jävla hostan tar död på mej, vaknar och inte kan andas och måste ta nässpray de försvinner efter några få minuter och de känns som ja inte ens är förkyld. somnar om och vaknar av att ja nästan kräks för att jag hostar o hostar och hostar.

DET RÄCKER NU.

Fan lägenheten är så kall, jag som älskar o springa omkring i linne och hotpants men fy fan efter 5 min så måste ja klä på mej.
jag längtar så till våren nu.
grönt gräs
solen skiner
fåglarna kvittar
vår skor
och att man ser de första blommorna

håller ni inte med mej?



Dagens planer



Vad ska ni göra för skoj i dag?

Va tyckte ni om gårdagens BB föresten?
aså va fan hon silla och hon katarina ska be till gud och senare på kvällen ligger de i sängen o ber??!!
Han rodney gillar jag INTE, jobbig jävel bara.. UT UT UT
Ja de ska bli spännande va som händer i kväll =)

Nej nu ska ja sätta lite fart här

talk to u later

puss





Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja!!! Ge mig vår!!!!

2011-02-24 | 16:50:30
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: