utmaningen

hej igen..
tänkte bara berätta hur min utmaning gick
skulle ju försöka mej på att gå till affären.. aså skjuuut mej!!
De kommer ja INTE göra om sålänge jag har ont.

jag stanna säkert 25 ggr och benet bara skaka för de gjorde så ont, jag hade lipen i halsen, så fick som gick förbi mej kolla konstigt.
nej det är det värsta jag har gjort och tänker som sagt inte försöka mej på det igen..

Väntar nu på att pappa ska komma med mat, han ringde förut eller mamma rättare sagt ringde förut o fråga om jag ville ha mat från brorsan och japps de tackar vi inte nej till
så ska onsdags flöta pizza i dag. men de tycker jag att jag e värd efter min utmaning :)

somna på soffan förut i 1.5 timme. blev väckt av telefonen, annars hade jag nog sovit än.

happs då vet ni hur den utmaningen gick ;)

tjipp tjopp på er..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det lät inte kul!! hoppas foten blir bättre snart!

2011-02-16 | 19:57:33
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det snart känns bättre gumman!

Krama

2011-02-17 | 00:32:49
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: