vilken skit

gokväll..

ja vad ska ja säga om melodifestivalen... JO!!! VILKEN SKIT!!
jag såg alla sjunga och sen somna jag.
mm så underhållande va det denna ggn liksom. Den ända som va liksom OKEY var love generation.

Vad tyckte ni?

Tråkigt att BB inte går på lördagar :(
Jag har på BB glashuset hela tiden, så gurkan får underhålla mej lite haha..

just nu sitter ja o kikar på Mitt stora feta grekiska bröllop, som ja btw har sett 5 ggr eller nått.
Funderar ärligt på och sova snart.

I morgon ska ja plugga hela dagen o försöka få ordning på vissa saker.

godnatt



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att din helg varit bra gumman! Ha en jättebra söndag och fortsatt vecka!

Stor kram!

2011-02-27 | 08:26:14
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Sandris

Fast jag tyckte inte att det va heelt skit denna gången. Första omgången var ju helt klart sämst! :P Gillade Linda, även om det var en smörig & tråkig ballad! Puss & Kram

2011-02-27 | 10:24:27
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: