what to do

ja va har ja gjort sen sist jag skrev??
INTE ETT SKIT.

jo tagit ett långt varmt bad och sen har jag faktiskt inte gjort något.
jag e uttråkad som faaan och jag längtar tills jag kommer ut bland folk igen.

Barnen har inte dykt upp än så kan ju inte busa med dom heller.

Satt och kolla på gamla kort och satt o så skratta för mig själv
alla bilder ha sina minnen :)

Har kommer några :D

 Jag, Micki och lina busar i min säng haha.. varför??? i don´t know hahaha..


 Förfest med tjejerna hemma hos lina och den ena fullare än den andra minns jag. Minns iallafall att eve spydde ut från balkongen hahaha...

 Tror detta va första gången jag och sissela va ute tillsammans. Vi skulle ha vin kväll och de sluta med att vi hamna på vatra skiiit fulla. hahaha..

 Lina, jag, weronica och karin. Weronicas syster fyllde år och hade fest på depå och temat va rött och vitt.. ja som ni ser fick ja o lina göra de bästa av situationen hahaha =)

 After work med tjejerna och det spenderades MYCKET pengar denna kvällen. Helen visar sitt rätta jag hahaha.. och linda va ju bara tvungen att handla godis och ta med ut på krogen?? eller?? wtf i don´t remember haha..

 Carro kan du förklara denna bilden?? För det kan fan inte jag hahaha.. Herregud :P

 Helen och anna i taxin påväg ner till stan. Hur, vad, varför? ALKOHOL stavas det hahaha..

 Denna kvällen med sandra har ja gaaanska mycket minnesluckor i från. eller? De kan heta att man förtränger oxå hahaha :) Första gången vi festa tillsammans iallafall =)

 Vi har aldrig varit normala och kommer aldrig bli det. Bilden talar för sig själv. haha CRAZY!!

Har massa kort men de får räcka för nu..

nu ska jag ta mina tabletter och sen får ja se vad jag hittar på.

pusss



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ibland behöver man inte göra så mycket, skönt att bara ta det lugnt också gumsi?! :)

Pöss på dig!

2011-02-19 | 18:21:41
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Linda Bladh

Haha ja gud ja!! Anna var ju godissugen så vi drog till Allvideo (heter inte så idag va?) och köpte godis,och självklart köpte jag med! haha!!

2011-02-19 | 19:31:45
Postat av: Helen

Åh vilka kort. Olika minnen från varje bild. Den där förfesten hos Lina, sä berättade jag för Lina att vi skulle ha barn igen :-) Hihi. Fest sugen till tusen. Ska bli sååå skoj den 2:e april. Hoppas du kan komma då vännen.. <3 kramar

2011-02-19 | 20:41:09
Postat av: Sandris

Åh va skoj med massa bilder :) Får ta massa nya på lördag! Som jag längtar nu....PUSS

2011-02-19 | 23:27:57
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: