1 vecka har gått

hejsvejs..

I dag är det 1 vecka sen min lilla ticko somna in.
Känns fortfrande jobbigt men ja försöker klara vardagen utan honom men tänker på honom heeela tiden.
Saknar dig såååå min lilla plutt <3

Jag kom hem för ca 30 min sen o har inte gjort så mycket
ska strax göra köttfärsås och spagetti tills i morgon och sen äta någon form av kvällsmat.
typ risifrutti och nått kanske.

sen ska jag tända ljus och mysa resten av kvällen. Ska prova min nya doft grej från åhlens för endast 10 kr.
vi säljer ut allt på rea hyllan för 10 kr =)
så handla även två prinsess gardiner ( rosa med mörkare rosa kronor på ) till emilia 2 st 20 kr. Hallåååå el :)
som hittat ju ;)
så kom in och fynda ;) de mesta e slut men finns kanske något som faller en i smaken ;)

I dag har ja stått massor i kassan och det e så skoj =)
och att det e sista veckan e helt sjukt, tiden har gått sååå fort.
Snart tillbaka till skolan och jag vet faktiskt inte vad jag ska säga eller tycka om de.

I morses va ja sååå trött så orkade inte sminka mej eller göra något speciellt ( aså självklart mascara och så ) men inget skoj så blev ingen bild
så ni får en från helgen istället.




som ni vet drog ja ut min visdomstand i torsdags och har inte kännt något och de är toppen..
MEN i tanden brevid som den satt har ja fått sådan "spänning" i. kan inte riktigt förklara, men den gör inte ont men de värker på ett obehagligt sätt och när ja stänger käken så spänner de som fan i tanden.. suck!!!
ALLLLLTID  något.

Nä nu tickar klockan och jag måste göra mat.

Hoppas ni haft en bra dag

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var inne och pratade med Johanna idag, hade tänkt att gå ner och säga hej till dig oxå men tiden hanns inte me..

Kram

2011-01-31 | 22:07:29
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch för att dra tänder! =(

Lilla Tikko, förstår att du saknar honom!

Pöss

2011-01-31 | 22:17:05
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: