2:a dagen

hejsvejs.

Guuuud mina fötter, kill me haha!!
Hade nästan glömt bort hur ont de gjorde sist haha.
Men tur att de kommer typ sista timman så man inte går med de hela dagen.
Shit dom e svullna haha :)

I dag va jag på nedre plan och de har gått bra. Alla är såååå snälla och gulliga så det e ju toppen =)
Fick varor i dag så har stått med de hela dagen o sen pysslat lite med barnkläderna :)

I morgon ska ja med va där nere och sen på torsdag och fredag blir de upp till skönhet igen :)

Nu blir de inte många knop i kväll, ska duscha och slappa framför tv alllll niiiight looong ;)

Hur har eran dag varit?

Me today



Blev ett svart vitt kort i dag för jag såg för jävlig ut på alla kort haha, och svartvitt funkar alltid :P

I går när jag kom hem kände ja mej inte så jätte trött, men vi halv 9 somna ja på soffan o vakna 22.30 haha..
tänkte att de e fan ingen ide o va vaken för då blir ja bara pigg så tänkte att jag går o lägger mej.
Men när jag hade tvättat bort sminket o gjort mej iordning så va ja ju fan pigg. somna nog runt 01 eller nått ändå.

Men i dag ska ja hålla mej vaken:P

Nej nu blir det en dusch o sen tv:)

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att praktiken känns bra. Hoppas de fortsätter så :-) Kramar

2011-01-11 | 20:50:09
Postat av: Sandra

Va kul att allt funkar bra gumman!! kan tänka mig att det är en skojig praktikplats!! Saknar dig! Puss & Kram

2011-01-11 | 21:32:44
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Elin

Vad roligt att du trivs så bra!!

2011-01-11 | 22:24:06
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: madde

du får införskaffa dig ett par stödstrumpor :-D

2011-01-11 | 22:38:37
Postat av: madde

du får införskaffa dig ett par stödstrumpor :-D

2011-01-11 | 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: