Angel

Blir ett natt inlägg innan jag nannar kudden.
Har liksom inte suttit vid datorn sen tidigare i dag. Har inte haft tid eller ork faktiskt.

Åkte ut till mamma o pappa tidigare på dagen i dag.
Svägerskan och alla barnen kom oxå *mys* så vi har ätit gott och bara varit :D
Sen åkte hon hem men lämna kvar lilla adam till oss så vi fick snosa bebis i några timmar innan brorsan kom och hämta honom =)

Min fiiina brorson <3





Jag är kvar i ryd och ska sova här i natt.. Varför ska jag åka hem liksom =)

Me today
syns ju att ja inte mår hundra iallafall



I morgon är det söndag och jag har inget planderat, hade bara tänk o slappa och försöka bli frisk.
Har ont i luftrören, får alltid det när jag e förkyld så e röksugen men kan inte röka för de gör ont. så fick köpa mentol och de går lite bättre. ( börja inte med eran predrikan om att ja ska sluta röka) PALLA!!!

Nä men dagen har varit mysig och lugn.

Lite mer kort

 Jag & emilia <3

 adam <3

 älskade unge <3

 Lilla dockan :D

Nej nu ska jag krypa ner i sängen o försöka sova lite

ses i morgon

natti

Kommentarer
Postat av: madde

kan du inte börjs snusa då? :-D

2011-01-02 | 17:09:17
Postat av: madde

kan du inte börjs snusa då? :-D

2011-01-02 | 17:09:39
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sååå söt! :)

Pöss

2011-01-02 | 20:42:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: